Siri-sweateren

Tiden går, det er blevet efterår og regnvejr. Det betyder at det endelig er blevet sweater vejr, og det er vi egentlig nogen, der har ventet længe på, med det lune, gode vejr vi har haft i efteråret. Det har jo været alt for varmt til sweatre. (Ja ja, man kan jo altid finde noget at brokke sig over)

Jeg har strikket en sweater, jeg længe har ønsket mig. Det er Siri, opskriften findes her på svensk og engelsk. Det er en af de der fantastiske opskrifter, man ville ønske man selv havde fundet på.

Jeg var lidt på udebane, så der er flere fejl i den end der plejer at være i det jeg strikker, men det er også ok.

Opskriften er til en kofte, men jeg har lavet en sweater i stedet for. Og den er lækker. Den er strikket i grå Arwetta fra Filcolana.

 

Leave a Reply

