OPSKRIFT PÅ LAPSUS-CARDIGAN

IMG_7388

Med store bogstaver. Fordi jeg er lidt stolt. Jeg har lavet en opskrift på, hvordan man kan strikke sin egen vævestrikkede cardigan (den jeg også snakker om her), og det har været lidt af en udfordring, og derfor har jeg af og til været lidt i tvivl om, om den overhovedet ville blive forståelig. Det håber jeg dog den er blevet, hvis ikke, og man begynder at strikke den, må man jo skrive til mig, at det kunne jeg vidst godt have gjort lidt bedre.

Opskriften er gratis.  Den findes under “opskrifter” og på Ravelry. (det jeg kalder strikke-facebook)

Lidt billeder til hjælp:IMG_7404

IMG_7405

Overstående er billeder er ærmet, når det er syet på kroppen. Måske det kan være til lidt ekstra hjælp.

IMG_7407

Her er halskanten og kanterne langs kroppen.

2 thoughts on “OPSKRIFT PÅ LAPSUS-CARDIGAN

  1. den er rigtig flot din Lapsus Cardigan…

    Jeg kan se at du har strikket Bøvertun, den har jeg fået garn til – men nu kommer problemet…. Og det er det lækreste Mini Alpakka… MEN…
    Jeg har aldrig strikket oppefra og ned, og slet ikke efter en Norsk opskrift,
    så den får lov til at ligge, det tør jeg slet ikke gå i gang med….
    hilsen Hanne:-( ØV..

Leave a Reply

