Vanter?

Jaja, nu påstod jeg godt nok, at jeg var færdig med at strikke vanter. Men så var det liiiige, at Jesper manglede et par vanter, og det kan vi jo ikke have, så jeg strikkede et par til ham. Sådan kan det gå. Men nu er det altså også slut med alle de vanter!

Vanterne er strikket efter samme opskrift som disse, bare med tykkere garn og pinde, så de passer til en mande-hånd i stedet for en dame-hånd. De er strikket i Lima fra Drops, som nok ligger i min garn-top-10, ikke mindst på grund af prisen.

IMG_7400

IMG_7401

IMG_7402

IMG_7403

Det er iøvrigt ved at være noget tid, siden jeg strikkede dem. Ting har det med at ende på den her blog lidt forsinket. Men mon ikke det går.

4 thoughts on “Vanter?

  1. Wuhuu 😀 Så var der word fra Lapsussen igen – checker ofte din blog for nye posts. Og jeg strikker selv på livet løs nu – snart færdig med arvingen 😏
    Så fine ting du strikker – bliver virkelig inspireret

  2. Juhuu, flere vanter!
    Jeg har mistet mine alleryndlings-kusine-vanter, nemlig de grønne og hvide, lige mellem Nørre Alle 23 og 29. Jeg tør love for, at jeg gik frem og tilbage mange gange. Tænker, at en hjemløs forhåbentlig er blevet glad for dem, men savner dem nu alligevel.
    Så har du vanter i overskud, særligt i en flot grøn, vil jeg mægtig gerne købe et par. 🙂

Leave a Reply

