Den stribede trøje

For noget tid siden strikkede jeg en stribet trøje (indrømmet. Alt hvad jeg viser på bloggen lige nu er ting, jeg har strikket for lidt tid siden. Sådan går det, når man holder pause fra at skrive på sin blog)

IMG_7087

Den er strikket i  Isager garn (uha!) Tvinni tweed, med lidt for store pinde, så den er dejlig luftig. Det er i øvrigt én, jeg har strikket til min kæreste, og jeg tror egentlig han er godt tilfreds, selvom trøjen måske er blevet lidt bred. Sådan kan det gå.  Den er strikket med raglanærmer (nam-nam) og så er der vist ikke så meget at sige om den ting. Jeg har strikket efter mit eget hoved uden opskrift, og det er egentlig ikke blevet så tosset. (og så er det jo sjovt en gang imellem)

IMG_7285

IMG_7288

IMG_7286

Leave a Reply

