Barbara

Har du hørt om Barbara?

IMG_6787

Jeg var træt af, at jeg ikke kunne komme til Færøerne i marts og se solformørkelse, så jeg genlæste denne bog, der foregår på Færøerne. Det er ikke det samme. Men det var det tætteste jeg kunne komme på. Det er en god bog. Selvom min udgave er gammel og slidt.

Jeg ved ikke hvad, jeg skal fortælle om den, andet end den også er filmatiseret. Hvis man ligesom jeg har “Sorrig og Glæde de vandrer til hobe” som yndlings salme, er man nødt til at se filmatiseringen af Barbara. Og så er der vist sagt det, der skal siges.

Leave a Reply

