Dumme trøje!

Eller. Trøjen har jo ikke gjort noget. Jeg er bare træt af at strikke på den, det er som om den aldrig bliver færdig, og ikke bliver som jeg vil have den. Det er ellers en rigtig god opskrift (fra Kofteboken) og noget dejlig-dejlig garn. Så i virkeligheden bør jeg slet ikke brokke mig, men jeg har set mig sur på blusen, og nu er den kommet i skammekrogen, indtil jeg kommer på bedre tanker. øv.  Jeg mangler endda bare at strikke rib og halskant. Men nej. Det kommer ikke til at ske. Ikke lige nu, i hvert fald.

IMG_6552

2 thoughts on “Dumme trøje!

Leave a Reply

