Tak Kate Davies!

Jeg har strikket en trøje fra bogen her:

IMG_6439

Den ser sådan ud, min trøje:

IMG_6476a

IMG_6480a

IMG_6495a

IMG_6496a

IMG_6497a


IMG_6499a

Det er en skøn trøje. Mønsteret var nemt at følge, selvom det var på engelsk, så det er jo ikke dårligt. Jeg har strikket den i noget andet garn, end foreslået, fordi jeg ikke kan lide garn, der kradser. Det er meget irreterende at elske og strikke og hade kradse-sweatre på en gang. Men man kan ikke få alt. Jeg har også strikket mønsteret lidt anderledes, fordi jeg kom til at købe lidt forkerte mængder garn. Og da jeg er meget utålmodig gik jeg ikke ned og byttede det. Og sweateren blev jo pæn alligevel. Men Signe, lad det nu ikke blive en vane!

Jeg kan godt lide det orange og det gule. Det er lidt ligesom ild.

 

 

2 thoughts on “Tak Kate Davies!

Leave a Reply

