Vanter – Nu med opskrift

Ja. Jeg slipper nok aldrig helt for at strikke vanter. Og jeg har gjort det igen. Denne gang dog med den forskel, at jeg har nedskrevet den opskrift, jeg altid har brugt, men som ingen steder rigtig kommer fra. Måske er det i virkeligheden det tætteste, jeg nogensinde kommer på at afsløre en hemmelig familieopskrift. (selvom den ikke er særlig hemmelig) Jeg håber, at nogen kunne være interesseret i den, så der er endnu færre, der fryser fingrene. Det er ubehageligt at fryse fingrene.

Der findes tonsvis af opskrifter på selbuvanter rundt omkring. Det her er så bare min version. Så sådan er det. opskriften er gratis. (for folk elsker jo gratis)

Den findes som pdf-fil under menuen “opskrifter” (det giver mening, ikke?)

 

God søndag!

IMG_6460

IMG_6461

IMG_6462

IMG_6463

IMG_6464

IMG_6465

IMG_6466

IMG_6467

IMG_6468

IMG_6469

IMG_6470

One thought on “Vanter – Nu med opskrift

  1. Pingback: Stølsvatn-kofte | Lapsus

Leave a Reply

