Huskebogen

Jeg har læst en bog, der hedder “Moonwalk med Einstein”, der handler om en mand der bruger et ord på at lære at huske lange, ligegyldige rækker af tal. (og andre ligegyldige rækker)

Det er meget interessant læsning, også selvom bogen, som man kan se, har fået 6 hjerter af politikens anmelder.

IMG_6374

IMG_6375

Jeg har selv forsøgt mig med at huske ligegyldige rækker, og jeg kan med stolthed sige, at jeg kan huske de første 117 bøger i min bogreol uden ad. Det har absolut ingen praktisk anvendelse, og jeg formoder, jeg snart glemmer dem igen. Men det er da meget morsomt.

 

 

Leave a Reply

