Tykke, Grønne Vanter

 

Det er ved at være længe siden, der har været et par vanter her på siden, men det er der råd for! Her er nemlig et par, jeg endnu ikke har blogget om. De har allerede fået en ny ejer, og jeg tror ikke, det er én, der kommer til at fryse om fingrerne. For de er varme, er de.

Mønsteret er det, jeg har strikket allermest, og jeg kan det efterhånden udenad. Det er et mønster, jeg har taget fra en vante, jeg har fundet dybt begravet i min mors skuffe. Vanten havde min mormor strikket, men den var desværre med årerne blevet en ensom vante, for dens makker var væk. Men nu er den ikke længere alene. Og en dag skal den vante på bloggen. Indtil da må vi nøjes med dem her.

IMG_6061a

IMG_6062a

Regn og sne og slud bare komme an! De her vanter skal nok klare det hele. Uld er u(ld)troligt. Sikke dog et held, at der findes får.

7 thoughts on “Tykke, Grønne Vanter

Leave a Reply

