Juletræ

Det er ikke alt for længe til jul længere, så jeg kastede mig ud i at hækle ét af yarnfreak’s juletræer, (opskrift her. Jeg synes simpelthen det er vidunderligt, når nogen lægger gratis opskrifter på nettet. Det tager trods alt en del tid at lave dem. Tak for det). De er hæklet i krokodillemasker, som ser mere indviklet ud end det er. Og jeg kunne nok godt finde på at hækle et par stykker mere. Hvis jeg får tid.

Jeg tog mig den frihed at tilføje en lille bitte pompom på toppen, fordi jeg syntes, der manglede en stjerne. Så nu har juletræet fået en julestjerne af 100% uld, og det er der nok ikke mange juletræer, der kan prale med. Specielt ikke i år, hvor alting tilsyneladende bliver bedre, hvis det er lavet af kobber.

IMG_6268

IMG_6270

IMG_6271

IMG_6279

 

Jeg tænker også det ville være godt at gemme ting under. Fx chokolade. I øvrigt kan man måske se på billedet, at de øverste par masker er lidt anderledes. Det er på grund af den sørgelige kendsgerning, at jeg løb tør for garn. Men har man et venligt øje ser man det ikke.

3 thoughts on “Juletræ

  1. Den er fantastisk og de anderledes masker lagde jeg ikke mærke til. Jeg tænkte at det bare var en afslutning. Jeg syntes det er en fantastisk idé 🙂

Leave a Reply

