Perleplader over hele hytten

…selvom det bare er en lejlighed. Jeg strikker julegaver lige nu, og dem kan man jo (endnu)  ikke vise frem på det store internet, i fald billederne skulle falde i de forkerte hænder. Så nu benytter jeg tiden til at tale uden om.

Det er sjovt at lave perler, så jeg har gjort det igen. Og igen. Normalt er jeg egentlig lidt ligeglad med, at der kommer en kaffering på bordet efter en kop, man kan jo bare tørre den væk, når kaffen er drukket, men efter jeg har fundet ud af, at hama-perler ikke smelter, når man stiller en kop kaffe oven på dem, er  det en helt anden sag. Jeg har også lavet en stikkontakt-ven. Det har stikkontakten måske brug for.

IMG_6053a

IMG_6054a

IMG_6226

IMG_6227

IMG_6228

 

One thought on “Perleplader over hele hytten

  1. Det er en fantastisk ide. Jeg linker lige til den på facebook… mon jeg bare kan dele det…

    Jeg er vild med den til stikkontakten. Den er altså bare for sjov 😀

Leave a Reply

