En lettisk kant på en vante, der har voldt mig meget besvær

Øv. Jeg har set flere steder set en flot sildebenskant på huer mv., og jeg tænkte “det vil jeg også lave”. Så jeg fandt en såkaldt Youtube-film, https://www.youtube.com/watch?v=QiH6HCjr3zo, der skulle vise, hvordan man gør. Og det gjorde den da også. Men kunne jeg finde ud af det? Niks. Eller det lykkedes da efter en times tid, at lave noget, der ligner, men da hun i filmen sagde “så det er meget enkelt” satte jeg den ellers meget velmenene og meget tålmodige dame på pause. Jeg vil øve mig på det, for det er ret pænt, synes jeg:

IMG_6056a

Det er det røde og gule stykke på vanten. Jeg fik dem dog strikket færdig, og nu har jeg mod på mere. Og det er dejligt, man kan sætte damerne på youtube på pauser, når de strikker for hurtigt.  Jeg er iøvrigt også allerede kommet af med dem igen, så det er jo bestemt ikke dårligt.

IMG_6198

IMG_6199

IMG_6200

One thought on “En lettisk kant på en vante, der har voldt mig meget besvær

Leave a Reply

