Fiskevanter

Vanter med fisk. Altså ikke rigtige fisk. Det ville hurtigt komme til at lugte fælt. Det jeg taler om er vanter med fiskemønster. Som disse. Dem har jeg strikket.

IMG_5933a

 

Jeg har strikket nogen, der lignede før, men jeg kan ikke helt huske, hvor jeg fandt mønsteret. Jeg har ledt lidt efter det for jeg har lært i gymnasiet at man skal angive kilde, så jeg har fundet noget, der bruger ca. samme mønster, det kunne godt være der, jeg har fundet det og så bare lavet lidt om på det:

http://www.ravelry.com/patterns/library/who-ate-the-fishes

Jeg kan godt lide at strikke fisk. Der kommer sikkert flere fiskevanter i fremstiden, fordi det er så morsomt. Måske nogen, hvorpå der er fisk, der spiser hinanden.

 

One thought on “Fiskevanter

  1. Waow… Jeg elsker bare dine vanter. De er vidunderlige 😉 fedt mønster. Kan man lave noget der ligner ugler også?

Leave a Reply

