Grønne reste-vanter

Flere vanter. Det stopper aldrig, nej. For det er blevet sommer, og om sommeren strikker jeg vanter i vildskab. Jeg håber på at kunne slå min vanterekord fra sidste år, men da jeg er lidt usikker på, hvor mange par, jeg egentlig strikkede, siger jeg bare at jeg slår rekorden ligemeget hvad. På den måde er alle glade.

Nogle af de sidste, der blev færdige er disse, der er strikket af nogle rester:

IMG_5927a

IMG_5929a

Mønsteret er et remix af disse “Kjærestevotter”, en dejlig opskrift jeg flere gange har benyttet mig af.

I øvrigt må jeg bringe en advarsel: Er man allerede nu træt af at høre om vanter, skal man holde sig væk fra bloggen det næste stykke tid. For det bliver (forhåbentlig) langt værre i løbet af sommeren.

 

One thought on “Grønne reste-vanter

  1. Sælger du dem eller hvad? Siden du laver så mange skønne vanter 😉 De er bare så flottr og dybt imponerende 🙂

Leave a Reply

