Selbu-vanter igen-igen

Ja, det er sommer. Nej, man har ikke brug for vanter om sommeren. Er det sjovt at strikke vanter? Ja tak, det er faktisk så morsomt at jeg har tænkt mig at bruge hele sommeren på det. Næsten. Så her er et par, strikket i Knoll Supersoft (p. 3 med dobbeltgarn, hvis nogen skulle være interesserede) Mønsteret har jeg fundet i min yndlingsstrikkebog.

IMG_5916a

Jeg har hørt, at man i Tromsø siger, at det ikke bliver rigtig jul, hvis solen skinner på juletræet. Det er selvfølgelig nemt at sige, når man nu  alligevel bor nord for polarcirklen. Tromsø og solskin har selvfølgelig ikke så meget med vanterne at gøre, ud over at solen skinner på vanterne på billedet, men jeg håber nu alligevel, det bliver vantevejr, selvom solen skinner på dem. Og ikke kun i Tromsø.

 

IMG_5917a

One thought on “Selbu-vanter igen-igen

  1. Det er jo netop nu du skal strikke dem, så de er klar til når vinterens kulde kommer 🙂 De er bare så fine 🙂

Leave a Reply

