Hjemmebagt!

Det er eksamens tid, “den store festdag” (som en forelæser kalder eksamen) er nær, og jeg prøver at snige lidt strikkerier ind i min forberedelse, hvor jeg kan. Derudover har jeg i den seneste tid fundet ud af, hvordan man staver “Karambolage” (og altså ikke som jeg ville have gjort: kambolasch). Det har dog ikke det fjerneste med eksamen at gøre, men jeg tænkte, at der sikkert er mange der interesserede i stavemåden af dette ord.

Men (i øvrigt)  jeg har længe ønsket at have en lille dut at sy på det, jeg strikker, så man kan se, det er mig, der har strikket det. De dumpede i postkassen i dag, og af en eller anden grund endte de med at se sådan ud:

IMG_5897a

IMG_5898a

At det lige blev “hjemmebagt” er, som så meget andet i livet, en tilfældighed, men jeg synes selv det ersådan ok tip-top sjovt. Hvorfor jeg valgte, at der skulle være en cykel på, er mig en gåde, da jeg ikke er specielt vild med cykler, men jeg vil ikke komme videre ind på sagen, da jeg netop har læst, at det er bedst at lade gåderne være i fred.

 

 

 

IMG_5896a

Og her er det syet på en sweater (der i øvrigt snart kommer billeder af)

 

Leave a Reply

