Et helt par sokker. I brunt garn.

Et helt par sokker er bedre end et halvt par sokker, som igen er bedre end et kvart par sokker. Jeg har strikket et helt par efter denne opskrift på sokker. Jeg tror nok, jeg har strikket mønsteret lidt forkert, fordi jeg igen fik et anfald af “jeg ved bedst”, men et par ganske udmærkede sokker blev det da alligevel til, så måske har jeg alligevel lavet dem rigtigt, hvad ved jeg.

Hælen i opskriften er nok den bedste hæl, jeg har prøvet at strikke, så det må jeg huske til næste gang jeg strikker sokker.

Jeg har i øvrigt prøvet dem, og de virker efter hensigten. Nu mangler vi bare noget dårligt vejr, så jeg kan bruge dem, for svedige fødder lugter slemt og er ikke lykken.

IMG_5794a

IMG_5795a

IMG_5797a

Leave a Reply

