Lampeskærmen

Jeg har med inspiration fra den norske blog solgrim.blogspot.com hæklet en lampeskærm.
Det var en langsommelig proces, hvor jeg først hæklede en lampeskærm, der var så grim, at jeg ikke kunne få mig selv til at tage et billede af den, så lavede jeg en af pap, som også var forfærdelig, og til sidst hæklede jeg igen en lampeskærm, som jeg er nogenlunde tilfreds med, og nu hænger den hvor den hænger, så sådan er det.  Jeg håber hæklede lamper bliver moderne, det ville være smart for mig, fordi jeg nu har én.

Den er hæklet med popcorn-masker, det er faktisk ret sjovt at lave dem, og flinke mennesker på youtube viser hvordan man skal gøre. Tak for det flinke mennesker.

IMG_5732a

IMG_5733a

IMG_5792a

IMG_5793a

Kortet i baggrunden kræver måske en forklaring. Det er meningen, det vender ikke på hovedet. Man vender sig til det.

 

Leave a Reply

