Et dyr. Af ukendt art.

Pigerne fra mit fysik-hold har spurgt mig, om jeg kan lære dem at hækle nyttede dyr, hvortil jeg svarede, at det kunne jeg da sagtens. Men bagefter kom jeg i tanke om, at jeg aldrig havde hæklet dyr før, så det måtte prøves. Og det går ikke videre godt, som man også kan se af denne dino.

Jeg øver mig derfor fortsat i at hækle dyr, og at min tålmodighed kun er i level 3, hjælper ikke på det. Jeg har forsøgt at hækle en rød panda, men det er som om, det ikke rigtig ligner en rød panda. Mere en krydsning mellem en syg vaskebjørn og et egern, der er faldet for mange gange ned fra det samme træ. Så jeg må gribe hæklenålen endnu engang, og forsøge igen.

a

IMG_5786a

IMG_5779a

a2

Leave a Reply

