En hæklet dino

IMG_5713a

Jeg har hæklet en dinosaurus, og jeg må stille mig selv spørgsmålet, har jeg brug for en hæklet dinosaurus?
Nej, det har jeg ikke. Alligevel har jeg gjort det, selvom dinoen selv ser ud som om, den godt kunne have været foruden at være hæklet.  (Jeg kalder den derfor “Dino i Eksistentiel krise”).  Jeg har ikke hæklet dyr før (heller ikke uddøde dyr), men én gang skal jo være den første, og der er meget, der kan forbedres. Fx kunne det være rart, hvis den kunne stå selv, og ikke faldt forover, hvis man ikke holder den på halen. Men pyt nu med det. Dinosaurusens hjerne er vat, så jeg tror ikke, den tænker de store tanker. Men man ved jo aldrig.

Opskriften er fundet her:
http://www.garnstudio.com/lang/dk/visoppskrift.php?d_nr=s24&d_id=7&lang=dk
og giver et billede af, hvordan dinoen kunne have set ud. (hvis jeg havde øvet mig lidt mere)

2 thoughts on “En hæklet dino

  1. Pingback: Et dyr. Af ukendt art. | Lapsus

Leave a Reply

