Jeg har læst…

…”Herman” af Lars Saabye Christensen, en af mine absolut yndlingsbøger. Eller genlæst, for jeg har læst den før. Det er en sød lille bog, om en dreng, det taber håret. Det lyder måske ikke særlig morsomt, men Herman er en morsom dreng, og bogen er så anbefalelsesværdig, at det halve kunne være nok. Var det mig, der bestemte over alle verdens bogprisuddelinger ville jeg smide dem alle sammen i nakken af Saabye.

Det er en lille, tynd bog, men den har masser af indhold. Læs den! Og giv den i gave til alle dine venner.

IMG_5680

One thought on “Jeg har læst…

Leave a Reply

