Gækkebreve og Påskeæg

Jeg har sendt et gækkebrev til min mormor. Nu skylder jeg hende et påskeæg, selvom hun siger, at det kan jeg godt glemme, men sådan er reglerne nu engang. Så nu har jeg strikket to små påskeæg til hende. Det er da bedre end ingenting.

IMG_5703a

IMG_5705a

IMG_5706a

De er strikket efter Arne og Carlos æg-opskrift, bare med noget påske-farvet sokkegarn, jeg havde liggende. Hvis man er til strikkede påskeæg synes jeg faktisk de er blevet ret gode, og er vildt hurtige at strikke, så man kan stadig nå det inden påskedag.

 

One thought on “Gækkebreve og Påskeæg

Leave a Reply

