En kat i en kasse. Og et par vanter

IMG_5666

At det er rart at ligge i en strikke-kurv-kasse på den måde, det er at se på overstående billede, er mig en kæmpe gåde. Men katte er jo katte, og det bliver de forhåbentlig ved med.

Jeg har efter 3 forgæves for fået strikket et par vanter, denne gang efter et lettisk mønster, jeg har ændret lidt på efter forgodtbefindende, og i øvrigt er fundet gratis på Ravelry.:

http://www.ravelry.com/patterns/library/latvian-mittens-1

Jeg synes de er meget fine. Min version ser sådan ud, og er strikket i rester:

IMG_5671

IMG_5672

Jeg er godt klar over, at det på ingen måde tegner til at blive ekstremt meget vantevejr snart. Men som jeg har sagt før, så kommer vinteren jo nok igen. Og så gælder det om at være parat.

 

Leave a Reply

