SY! Jeg har syet!

Jeg har altid drømt om at kunne sy.  Men nej, det kan jeg bare ikke finde ud af. Jeg synes det er kedeligt at sætte knappenåle i, og af en eller anden grund er det, som om jeg altid kommer til at sy vrang mod vrang, og ikke omvendt. Men nu har jeg lånt en symaskine og syet nyt betræk til to puder. Hvis man kigger ordentlig efter, kan man se, at det ikke er super pænt syet, men så er det så smart med billeder, at man bare kan tage dem lidt på afstand, så man ikke rigtig kan se, hvor jeg har syet forkert. Smart.

Jeg er vild med pudder! Måske er det fordi der i min barndom har været en forfærdelig mangel på puder i sofaen, og af netop den grund har jeg udviklet en pude-mani, der betyder, at det nu er svært at finde en plads i sofaen. (Men det skyldes måske ikke kun puderne. Der kan også være stor risiko for at sætte sig på en kat, en computer eller en strikkepind. Eller værst af alt. En knappenål)

Heldigvis er det ok at smide puderne på gulvet eller i stolen, hvis man ikke kan være i sofaen. Så der ender de tit.

IMG_5686 IMG_5685

Leave a Reply

