Jeg har læst…

…”Fryser jeg” af Martin Kongstad.  Den lå i toppen af min bogbunke, som er bunken af alle de bøger, jeg har glemt at afbestille i min bogklub. Men jeg har jo betalt penge for dem, og jeg har hørt rygter om,  at det er godt at læse noget anderledes, man ellers aldrig ville have kastet sig over.
Jeg ved ikke rigtigt, hvad jeg skal mene om den her bog. Altså, den er bestemt ikke dårlig, men jeg tror hele ikke ligefrem, jeg vil kalde den god. Men en bog, det er det i hvert fald, det kan jeg godt blive enig med mig selv om. Jeg håber ikke, det er meningen, at den skal være sådan lidt provokerende, for det, der provokerer mig mest ved den, er, at der ikke er noget spørgsmålstegn i titlen. “Fryser jeg?”. Godt spørgsmål. Lidt. Så måske skulle jeg tage en kop kaffe og begynde på en ny bog.

IMG_5673

Leave a Reply

