En uartig vante

Uf, altså, hvor jeg hader at trevle op! Men det bliver jeg nødt til nu. For jeg har strikket en vante, jeg på alle måder er utilfreds med. Den er lang og uformelig. Den er for tynd. Farverne passer ikke sammen. Man skulle ellers tro, at med al den erfaring jeg har udi vante-strikningens kunst, løb jeg ikke ind i den slags problemer. Men jeg bliver nok aldrig klogere.

IMG_5612

Men jeg trevler op. Ellers bliver bunken af uartige, enlige vanter for stor, og det ville være synd.

 

Leave a Reply

