En mage til en sok.

Ole Lund Kierkegaard’s Lille Virgil ledte efter en mage til en ensom stork. Jeg må nøjes med at strikke en sok mere til en anden ensom sok, så de nu kan kaldes et par. Og det er jo egentlig også  meget fornøjeligt.

IMG_5555

IMG_5557

Jeg laver stadig mange fejl, når jeg strikker sokker. Men det kan man heldigvis ikke se på billedet. Jeg må øve mig lidt mere på det. Problemet med sokker er,  ligesom med vanter, at man skal strikke to ens. Og det er altid meget mere morsomt at begynde på noget nyt.

Leave a Reply

