Begyndelsen på noget…

Jeg har købt en gruelig masse garn til begyndelsen på et stort projekt.

IMG_5535

Jeg er ikke helt klar over, hvad det skal blive til endnu, men så længe det bliver til noget er jeg tilfreds. Alt for mange gange har jeg købt garn, der bare er blevet til en rodebunke. Men ikke denne gang!

Jeg fornemmer forresten, at det nok bliver til en form for sweater med boblemønster, med inspiration fra et gammelt strikkehæfte jeg har fundet hos min farmor eller mormor, jeg kan ikke helt huske hvem. Jeg har endda lavet en strikkeprøve. Det sker ellers aldrig, fordi det er meget kedeligt.

IMG_5548

IMG_5549

Leave a Reply

