Færdig! Bum.

IMG_5487

Så er det endelig slut med at bande og svovle over denne sweater. For nu er den nemlig færdig. Den er ikke helt så smuk, som jeg kunne have ønsket, men det er dog en sweater og den virker efter formålet. I hvert fald har jeg den på nu.

IMG_5488

Jeg håber, at jeg en anden gang husker, at jeg er bedst til at strikke efter opskrift.
At sweateren er færdig er i øvrigt også heldigt af en anden grund, for i morgen skal jeg til eksamen i algebra. Bogen hedder “Concrete Abstract Algebra”. Hvordan noget kan være både konkret og abstrakt på samme tid, er mig stadig en gåde, selvom det vist har noget med tal at gøre.

Og her er i øvrigt et billede af katten, der sover, fordi jeg selv synes den er nuttet, og fordi man aldrig må slutte af med at tale om matematik.

IMG_5494

Leave a Reply

