Et helt par sokker

 

SavedPicture-20131230185032.jpg

 

IMG_5453

Så blev det endelig til et helt par sokker, en morgenrøde-sok og en aftensols-sok hvis man dømmer efter farverne. Jeg ved ikke helt, hvad jeg synes om det her garn, det er sjovt det skifter farve, men lidt irreterende, at man ikke kan få sokkerne ens særlig let. Jeg var ret opsat på, at de begge skulle gule i toppen, hvis man nu har dem i et par støvler ikke lignende.

Jeg synes bare mine sokker lignede et ubehageligt monster, da jeg var ved at strikke hæl

Jeg synes bare mine sokker lignede et ubehageligt monster, da jeg var ved at strikke hæl

...og en tabt maske. Igen.

…og en tabt maske. Igen.

Leave a Reply

