En dejlig trøje.

Jeg har lært i skolen, at der ikke skal punktum efter en overskrift. Men det er for sent nu, altså at lave det om.

For et år siden begik jeg en lapsus. Jeg strikkede en sweater af det dejligste Merino uld i karrygul. Desværre tænkte jeg “visse vasse, jeg har ikke brug for nogen opskrift”.  Resultatet blev ganske vist en sweater, men plads til skuldrene er der ikke meget af, og det er først nu, jeg får den idé at lave den om.  Det er meget kedeligt at trævle op, og jeg har brugt resterne fra sidste år på et pandebånd og en par vanter, så jeg er nødt til at købe nyt garn til den. Hvilket på alle måder er dumt. Jeg håber sweateren en dag bliver hel igen. Og helst mens karrygult stadig er lidt moderne.

IMG_5438

Kattens hjælp var heller ikke til megen nytte. Fordi den er en kat.

Leave a Reply

